2/6 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu 2/6 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

2/6

Blijf op de hoogte en volg Lizette

12 Mei 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Deze week stond in het teken van wiskunde en beter worden.
Na maandag en dinsdag nog voornamelijk te hebben geslapen, ben ik woensdag weer aan de slag gegaan voor mijn wiskunde examens donderdag en vrijdag.
Op dinsdag was Annemaayke als een van de eerste eerstejaars klaar met haar examens, en heeft ze gekookt voor 25 mensen. Ik heb geholpen met het brood en de poffertjes, maar er was ook pasta carbonara, guacamole en nutella cheesecake. Het was ontzettend gezellig als pauze van het leren en ook als pauze van het eentonige kantine eten.
Vanwege ongunstige planning van het examenschema heb ik pas twee vakken afgesloten (wiskunde en engels) en zijn er mensen die al helemaal klaar zijn met hun examens, zoals Laerke.
Om te vieren dat ze nu voor altijd klaar is met de middelbare school, ben ik met Laerke naar Ma On Shan gegaan om baguette en koffie te halen bij de Starbucks voordat ik weer terug naar school ging en zij doorging naar het Vietnamese consulaat om onze paspoorten (compleet met visum!) op te halen.
's Avonds zijn we toen Laerke terug was naar Sai Kung gegaan voor pasta bij Paisano's en daarna van het uitzicht genieten op de pier. Omdat ik me nog steeds niet helemaal lekker voel, heb ik het bij Vitamin water gehouden terwijl Laerke vierde dat ze klaar is.
Na nog tv te hebben gekeken zijn we veel te laat naar bed gegaan.
Gisteren en vandaag voornamelijk gestudeerd en uit mijn raam gestaard waar het afwisselend stralend weer is of keihard regent.
Tot volgende week!

  • 12 Mei 2013 - 10:53

    Martine:

    Dapper hoor dat stugge doorleren,
    maar je krijgt er wel wat voor terug! :-) UCR!

  • 12 Mei 2013 - 11:44

    Karin En Eva:

    Lekker is dat. Zijn sommige medeleerlingen al klaar met hun examens en heerlijk aan het feesten, terwijl jij hard aan de slag moet! Gelukkig heb je op deze manier extra leuke pauzes. Veel succes met de komende examens! Liefs Karin en Eva

  • 12 Mei 2013 - 12:42

    Rinske:

    Zet 'm op Lizette, de laatste loodjes! Veel succes de komende week. Liefs, Rinske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 56324

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: