En toen was het voorbij - Reisverslag uit , van Lizette Krist - WaarBenJij.nu En toen was het voorbij - Reisverslag uit , van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

En toen was het voorbij

Door: lizettekrist

Blijf op de hoogte en volg Lizette

27 Mei 2012 | ,

Hallo allemaal!
Deze keer een kort verslag vanuit Cambodja!
Mijn eerste jaar op LPC is voorbij, ik heb afscheid genomen van mijn second years, tot ziens gezegd tegen mijn coyears en de vakantie is nu echt begonnen.
Afscheid en inpakken was een drama dus daar zal ik verder geen woorden aan vuil maken.
Na twee vluchten en een hoop geren op 3 verschillende vliegvelden zijn we ondertussen dus in Cambodia. We hebben eerst twee dagen in Pnomh Penh gezeten, waar we de stad verkend hebben, marktjes hebben gezien en een beetje bij zijn gekomen van de lange reis en het lange jaar. We hebben daar de drie mede-reizigers ontmoet die zich bij onze groep hebben gevoegd, alle drie op dit moment firstyears in Atlantic College.
Nu zitten we in Banlung, waar we met de minibus (yay) naartoe zijn gereden en het is geweldig hier. Het eten is heerlijk, de mensen zijn geweldig en we zijn hard aan het voorbereiden voor onze eerste trip naar een van de dorpen. Ik ga les geven in "Logic" samen met Maya, en we zijn voornamelijk spelletjes aan het bedenken.
Vandaag zijn we naar een meer geweest om te zwemmen wat heerlijk was, en nu is mijn internet op dus ik ga er weer vandoor.
Liefs,
Lizette

  • 27 Mei 2012 - 11:49

    Mamartine:

    o logic.... geweldig. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Veel plezier daar XxM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 59537

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: