Quiz night and baguettes - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Quiz night and baguettes - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Quiz night and baguettes

Blijf op de hoogte en volg Lizette

20 Januari 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Team Big T and Joyce heeft deze woensdag Quiznight gewonnen. Big T staat natuurlijk voor Trevor, mijn tutor, Joyce is Trevors vrouw. Met de tutorgroep hebben we tegen 14 andere groepen gespeeld voor chocolaatjes. Er waren 5 verschillende categorieën met vragen over plekken op campus, mensen op campus en zelfs baby fotos van docenten en in totaal 50 vragen, waarvan wij er 39 goed hadden.
Verder hard werken, Quan Cai's en op vrijdag avond Blondie night met Quentin en Laerke met brood, wijn en kaas. En Remi Gaillard, een fransman die gekke filmpjes op youtube zet waar we heel hard om hebben gelachen.
Volgende week is er CCE (Chinese Cultural Evening) op dezelfde dag als SAT's (Stupid American Test) dus bij de Chinese eerstejaars is de stress voelbaar, maar CCE word geweldig.
Fijne week!

• 20 Januari 2013 - 15:54

Martine:

Hoi Lieverd, hard werken weer zie ik. Fijn dat je toch nog een heel kort verslagje voor ons maakt. XxM

• 20 Januari 2013 - 17:25

Jolien:

Remi Gaillard is fantastisch, ken je die van Mario Kart?
    Succes deze week en ttys <3