Nieuwe generatie - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Nieuwe generatie - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Nieuwe generatie

Blijf op de hoogte en volg Lizette

03 Februari 2013 | Hong Kong, Hong Kong

"Excuse me, how do I say "don't shoot me please" in Arabic?"
Dit en vele andere domme vragen is vandaag langsgekomen tijdens de Challenge Day vandaag. Challenge Day is ieder jaar hier op school om de nieuwe lading potentiele leerlingen voor volgend jaar een dag lang activiteiten te laten doen zodat ze getest kunnen worden op hoe geschikt ze zijn voor UWC. Annemaayke en ik hebben Nederlandse les gegeven, net als vorig jaar en dat ging goed. De leerlingen deden leuk mee en het was leuk een beetje een idee te krijgen van de leerlingen die misschien volgend jaar op school komen bij ons.
Verder was er gister avond Café, wat weer heel leuk was, met leuke optredens en een hele grappige sketch van Hannah over e-mails (dat klinkt niet leuk, maar dat was het wel)
Dinsdag was eindelijk de CCE show waar we zo op hadden gewacht. Het was een goede show, met optredens van geweldige draken en leeuwen en leuke stereotypen.
Woensdag was tutor dinner, de tweedejaars hebben gekookt. We zijn er de hele middag mee bezig geweest, maar uiteindelijk is het wel allemaal gelukt en was het heel lekker gezegd.
Volgende week woensdag hebben we Block Activity, we gaan fietsen, en vrijdag begint onze Chinese New Year vakantie.
Tot volgende week!

• 03 Februari 2013 - 19:49

Martine:

Zo meis ben je druk?? Ik vind je blogs zo leuk, please more! Dankjewel voor je mooie verhalen. Knuffel uit Utrecht XxM