Mocks - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Mocks - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Mocks

Blijf op de hoogte en volg Lizette

25 Februari 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Zoals ik al schreef, heb ik de afgelopen week mocks gehad. Oefenexamens zodat we de setting en het formaat van de examens kennen. En natuurlijk zodat we weten dat we heeel hard moeten gaan werken voor de echte examens.
Hoewel mocks eigenlijk over twee weken is, heb ik komende week nog maar één examen, Wiskunde, dus ik ben bijna klaar.
Buiten mocks dus geen Quan Cai's, dus geen yoga, geen Pinehill en niet dansen. Om nog een beetje aan onze lichaamsbeweging te komen, zijn Laerke en ik bijna iedere dag voor een wandelingetje geweest. Of naar Ma On Shan, het winkelcentrum verderop, wat ongeveer 20 minuten lopen is, en terug, of de berg op, naar het waterreservoir, wat iets verder is.
Afgelopen vrijdag hebben we gevierd met Laerke, Maya en Khet (Zuid Afrika) dat Maya haar EE af had met een film op mijn bed en eindeloze nutteloze gesprekken, wat echt heel erg nodig was.
Zaterdag zijn Annemaayke en ik in de metro gestapt om naar TST te gaan, waar we uitgenodigd waren voor een borrel van de Nederlandse Wereldwijde Studenten (NEWS). Het was super gezellig om weer eens Nederlands te praten, en mensen te leren kennen.
De rest van mijn week was opgesloten in mijn kamer zitten met af en toe een uitbarsting van door de kamer dansen en zingen. Volgende week wordt weer heel anders: Na mocks ga ik naar Thailand!
Ik hoop dat iedereen een leuke vakantie heeft (gehad)!
(ps: Now do the Harlem Shake: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tx4F_qjnvPI )

  • 25 Februari 2013 - 05:55

    Jan:

    Hoi lief,

    Mooi dat je ondanks de stress en de drukte nog zoveel onderneemt met je vriendinnen. Heel veel succes voor wiskunde! Ik ben nogal ziek, uche uche. Vandaar dat ik nu om half 6 hoestend en proestend wakker ben. Gelukkig hoef ik niet te werken.

    Kus,

    Jan

  • 25 Februari 2013 - 08:08

    Martine:

    Meis, wat vliegt de tijd. Nog een reden om van daar te genieten: het is hier sooooo koud. Idd goed idee die wandelingetjes tussendoor. Dikke knuff van je M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 59481

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: