Terug in de echte wereld - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Terug in de echte wereld - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Terug in de echte wereld

Blijf op de hoogte en volg Lizette

17 Maart 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Zittend in een café in Sai Kung met heeerlijke koffie voor me, muziek op, naast Oda (Noorwegen) die aan het werk is, voelt mijn leven heel relaxed. De afgelopen week had ik maar vier vakken, omdat twee van mijn docenten de hele week ziek zijn geweest. Dus met één à twee lessen per dag, heb ik een makkelijkere overgang gehad terug naar Hong Kong dan ik had gevreesd.
Het is hier ook al een paar dagen erg mooi weer (24-27 graden, anyone?), en dus is het zwembad weer open!
Verder is de afgelopen week heel weinig interessant geweest. Op musicnight na, die geweldig was. Iedereen die al twee jaar iets wilde doen voor musicnight maar nooit durfde heeft dat afgelopen vrijdag in het huis van de principal gedaan, en het was ontzettend mooi. Het idee van musicnight is om meer klassieke muziek te hebben en meer rustige dingen, maar deze keer hadden we ook Spoken Word (een gedicht opdragen) en Adele.
Jayla en ik hebben gisteren onze kamer helemaal om gegooid, foto's volgen, dus het ziet er nu super leuk uit. Gisteravond hebben Laerke en ik in een schone en opgeruimde kamer op de bank Noorse youtube filmpjes gekeken van een geweldige comedian, Ylvis, en dat was het wel.
Wat er nu echt speelt op school zijn universiteitsaanmeldingen. Iedereen die zich voor Amerika heeft aangemeld, krijgt deze maand te horen of ze aangenomen worden, wat super spannend is. Een groot deel van mijn jaar heeft ondertussen wel een of meer offers gekregen van universiteiten, wat veel opluchting geeft, maar het blijft spannend. Dat veel mensen nu weten waar ze volgend jaar naartoe gaan en wat ze gaan doen, betekend ook dat het steeds duidelijker wordt hoe kort we nog hebben op LPC. Het is echt aftellen nu, en dat is weer heel dubbel.
Volgende week hard aan de slag, en dan op zaterdag Café. (de één na laatste!)
Liefs!


  • 17 Maart 2013 - 12:20

    Martine:

    Bedankt weer voor je verslagje,
    aftellen heeft vaak iets dubbels
    <3 <3
    XxM

  • 18 Maart 2013 - 09:34

    Peter:

    Wanneer is ook al weer je laatste dag in HK?
    Ik ben er heel, heel, heel misschien rond 19-21 april.

  • 18 Maart 2013 - 21:07

    Jan:

    Hoi Liz,

    Ook hier is het weer prima hoor, maar liefst 10 graden! Fijn dat het een relatief relaxed weekje was :-).

    Liefs,

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 59920

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: