Welcome to the 80's - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Welcome to the 80's - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Welcome to the 80's

Blijf op de hoogte en volg Lizette

24 Maart 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Zoals ik al vertelde, was er gisteren een 80's themed café. Het was super gezellig en er was een hele leuke sfeer, ondanks dat een beetje knullig was. Zo knullig zelfs, dat de lichten uitvielen halverwege en Edward's "Smooth criminal" dans bij het licht van mobiele telefoons gebeurde. Gelukkig zag iedereen er wel mooi uit.
Verder hadden we afgelopen week de mondeling examens, voor sommigen intensiever dan anderen (Paloma had bijvoorbeeld Spaans, Frans en Engels), maar ik had gelukkig alleen Frans. Ik heb het gevoel dat het wel goed ging, en Michele leek tevreden, dus dat is altijd fijn.
Op maandagavond hadden we weer een Dutch/Israeli dinner, zonder Shira helaas, want die kon op het laatste moment toch niet. Annemaayke en ik hebben poffertjes gebakken, Shani heeft kaiserschmarrn (niet echt Nederlands of Israelisch, maar wel lekker) gemaakt en Maya zorgde voor de couscous.
Omdat we veel te veel eten hadden, hebben we gedeeld met Laerke, Quentin en Sarah, en uiteindelijk is alles opgekomen.
Woensdag was het COP day, wat betekend dat de eerstejaars andere activiteiten dan les hebben (in dit geval Model United Nations, MUN) en de tweedejaars hebben vrij. Na mijn oefenexamen Frans om half 11, zijn Laerke en ik naar Sai Kung vertrokken om in een café thee te drinken, muffins te eten en te werken. Na al dat harde werk zijn we bij een Italiaans restaurant wezen eten, waar we spontaan gratis soep, brood en toetjes aangeboden kregen (waarschijnlijk omdat we de enige klanten waren).
Donderdag mijn Frans mondeling en 's middags Pinehill (we zijn naar een insecteninformatiecentrum geweest met de kinderen), daarna GIF over de legalisering van prostitutie en daarna Prodhi's IP (independent project, theater "eindexamen") wat een heel indrukwekkend toneelstuk was, geschreven en geregisseerd door Prodhi zelf.
Volgende week is het paasweekend, en Jayla en ik hebben afgesproken samen naar Macau te gaan als zij haar werk af heeft, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet lukken.
Tot volgende week!

  • 24 Maart 2013 - 19:48

    Karin:

    Veel succes weer komende week en misschien lukt het toch om naar Macau te gaan.
    Geniet van de warmte, hier vriest het...

  • 25 Maart 2013 - 18:08

    Martine:

    Sterkte met leren en concentreren, veel plezier en blijf gerust nog even. Hier is het heeeel guur. Gisteren weer Full House voor Charlotte haar feestje - weer gezellig. Abrazo XxM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 59847

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: