Pink - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu Pink - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lizette Krist - WaarBenJij.nu

Pink

Blijf op de hoogte en volg Lizette

28 April 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Deze blog ga ik het niet over leren hebben.

Afgelopen week was een erg leuke week. Geen lessen, dus lekker zelf mijn schema invullen.
Maya en ik hebben veel samen rondgehangen in Ma On Shan en elkaar onze favoriete dingen laten zien (vanille-oreo smoothies, favoriete sushi, appeltaartjes van 80 cent, het lekkerste ijs, you name it). Toen we samen terug liepen naar school na een van deze escapades bedachten we ons dat het zulk mooi weer was dat we iets leuks moesten gaan doen. Uiteindelijk besloten we snel bikini's te halen op school en naar de waterval te gaan. De waterval is eigenlijk verboden terrein (sshhh) maar het is te mooi om niet naartoe te gaan, halverwege de berg en met super helder water. Dus met bikinis en muggenspray gewapend zijn we op weg gegaan. We waren niet de enigen die op dit idee waren gekomen, en op de heenweg kwamen we verschillende mensen tegen die al aan de terugweg waren begonnen, maar toen we bij de waterval aankwamen waren er nog steeds best wat mensen. Na even gekletst te hebben ging er nog een groep naar beneden en toen bleven José, Maya en ik over. Samen zijn we naar boven geklommen en hebben we gezwommen tot half 7, toen we naar school moesten voor het eten.

Gisteravond was het "Girls' night". In de traditie van onze tweedejaars (en daarvoor?) zijn we met alle tweedejaars meisjes, in roze kleren, naar Sai Kung gegaan. Met mega pizza's, op de pier, met zijn 40'en (ok, misschien was het niet alle meisjes van het jaar, maar wel meer dan de helft). Super gezellig. Naderhand hebben Jayla en ik nog rondgelopen en een ijsje gegeten aan het water en lekker bij geroddeld voordat we terug zijn gegaan naar school.

Op vrijdag kreeg ik een mysterieuze email: kom niet naar lunch, maar ga in plaats daarvan naar de student kitchen om half 3. Dus ik braaf met grommende maag naar de student kitchen om half 3, bleek dat José, Laerke en Annemaayke een feestje gaven omdat ik volgend jaar naar Roosevelt ga (ja, in Middelburg). Met zelfgebakken Koopmans brood, nutella, creamcheese, aardbeien en sap hebben we heerlijk gegeten en meegezongen met Annemaayke's computer. Wat een liefde <3 (Anne ik weet dat je dit leest, ik hou van je).

Verder heb ik niets te vertellen over deze week, behalve dat het goed met me gaat, ik geniet van mijn leven hier en de mensen om mij heen.

Tot volgende week!

  • 29 April 2013 - 09:03

    Martine:

    Mooi, niet veel te vertellen; gewoon genieten. XxM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizette

Mijn naam is Lizette Krist en ik ga naar Li Po Chun United World College of Hong Kong. Juist, in Hong Kong.

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 59846

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 22 Mei 2013

Hong Kong

Landen bezocht: